Kamis, 12 November 2015

Shocking Doktor Alternatif Yang Boleh Menyembuhkan Anda

Shocking Doktor Alternatif Yang Boleh Menyembuhkan Anda

Para doktor alternatif yang menyembuhkan kita menjadi kenyataan dari tempat-tempat yang pelik. Sejak Mary Shelley diterbitkan Frankenstein, lelaki dan wanita telah terpesona dengan pemikiran bahawa arus elektrik mungkin mungkin mengandungi intipati kehidupan. Nampaknya konsep-konsep ini tidak berasas. Selama berabad-abad kebelakangan ini, manfaat kesihatan daripada menggunakan kuasa elektrik telah didokumenkan.

A Penyembuh Serbaguna

Pada masa kini, elektrik menonjol sebagai ubat dinamik untuk kesihatan di dalam badan. Sebahagian daripada kuasanya terletak pada keupayaan untuk cekap menghadapi patogen berbahaya yang boleh bercanggah dengan fungsi-fungsi badan. Ia juga telah ditunjukkan untuk meningkatkan pemulihan dan janji walaupun pameran untuk mempunyai keupayaan untuk menjana semula anggota badan dan menyembuhkan lumpuh.

Disahkan oleh Sains boleh dipercayai

Dr Josef Penninger daripada Austria Institut Bioteknologi Molekul dan Dr. Min Zhao dari Universiti Aberdeen, United Kingdom, telah menunjukkan bahawa medan elektrik dalam tisu menjalankan peranan penting dalam proses luka-penyembuhan. Mereka menarik sel-sel ke bahagian menganiaya bertanggungjawab untuk pembaikan.

Menurut Mark Ferguson, seorang pakar luka di University of Manchester, "Selama bertahun-tahun terdapat laporan anekdot daripada kesan arus elektrik pada penyembuhan luka. Kertas kerja ini bukan sahaja menunjukkan kesan arus elektrik pada penghijrahan selular untuk luka kecacatan, ia juga menyediakan pemahaman yang mekanistik bagaimana isyarat itu mengubah tingkah laku sel. "

Robert O. Becker, seorang penyelidik di New York, dokumen contoh lengan atau kaki pertumbuhan semula dalam makhluk sebagai tidak rumit seperti salamander pada sehingga anjing dan kucing menggunakan rangsangan elektrik.

Tidak lama dahulu penyelidik mereka satu proses yang menggunakan tenaga elektrik untuk membunuh bakteria yang merosakkan dalam makanan yang dibungkus.

Albert Einstein College of Medicine dipatenkan mesin yang mengeluarkan darah dari badan. Ia kemudian pas semasa melalui darah dan mengembalikan darah ke badan. Banyak patogen - dan ini termasuk virus - akhirnya dibunuh dengan elektrik tanpa mencederakan darah itu sendiri. Ini kapasiti tertentu yang melibatkan kuasa elektrik adalah satu realiti memandangkan Amerika syarikat paten hanya dikeluarkan untuk peranti yang boleh ditunjukkan untuk beroperasi.
Masa Depan Perubatan Electrical ialah Sekarang

Apabila ia datang kepada pendekatan yang baik bagi kesihatan dan kecergasan, kejayaan di Albert Einstein College of Medicine sudah pasti yang paling menakjubkan. Terutamanya sejak Bob Beck, bapa fotografi kilat, lebih dalam bekerja ciptaan untuk kegunaan tanpa mengambil darah daripada badan. Dia dapat menunjukkan kecekapan dalam menangani penyakit-penyakit yang melampau seperti AIDS.

Malah Lebih kepada Berlaku?

Sebenarnya ada banyak penawar kesihatan ketika datang untuk penyembuhan. Elektrik bukan sahaja mengukuhkan kedudukannya dengan memudahkan badan untuk membaiki diri sendiri baru-baru ini tetapi ia memberi jaminan untuk bergerak lebih jauh dalam kapasitinya. Jika sains bergerak untuk meneruskan garis siasatan bermula dengan Robert O Becker, kita boleh melihat dunia di mana anggota badan menumbuhkan kembali dan quadriplegics berjalan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar