Minggu, 15 November 2015

Bagaimana Membuat ANDA Resipi Candida Diet Mesra

Bagaimana Membuat ANDA Resipi Candida Diet Mesra

Anda telah mengumpul resipi untuk tahun dan kini anda mengetahui anda mempunyai penumbuhan yg terlalu cepat candida dan harus menghilangkan yis daripada diet anda. Satu carian sepintas fail resipi anda dan semua orang-buku masakan bagus anda mempunyai selama bertahun-tahun membuat anda menyedari hakikat betapa banyak makanan yang mengandungi yis. Bukan sahaja yis, tetapi makanan yang cepat menukar kepada gula di dalam perut anda dan memberi makan ragi yang sudah ada apa yang mereka suka.

Ini menjadikan makanan karbohidrat tinggi masalah. Jadi, ada pergi daging lembu rebus resipi kegemaran anda dengan semua jagung, kentang, dan lobak merah! Belum lagi semua pasta yang dibuat dengan tepung putih halus.

Langkah pertama untuk menulis semula resipi anda untuk membantu dalam diet anda untuk candida adalah untuk menjadi biasa dengan apa makanan yang anda perlu makan untuk menghapuskan yis yang berlebihan dalam sistem anda dan apa makanan yang anda harus mengelakkan.

Berikut adalah senarai pendek apa yang harus dielakkan:

Produk roti
Alkohol
Gula, sirap jagung fruktosa tinggi
Cuka dan produk yang mengandungi cuka
Makanan diperam - sauerkraut dan cider
"Berkulat" makanan - seperti keju dan kering atau daging salai
Daging sembuh - bologna, daging, mortadella
Cendawan
Kacang tanah
Kicap
Tin tomato
Berikut adalah senarai pendek makanan yang baik:

Sayur-sayuran, terutama hijau, sayur-sayuran berdaun
Kacang
Daging lembu, ayam, dan segar, daging babi belum diawet
Ikan dan kerang
Telur
Benih dan kacang
Sebaik sahaja anda telah mendapat dua senarai di atas baik dalam fikiran, mula melalui resipi anda. Saya bermula dengan kegemaran saya, jadi saya tidak akan berasa dilucutkan. Saya dirombak rebus resipi daging lembu saya dengan menukar daging ayam, menjatuhkan jagung, dengan hanya menggunakan 1/2 kentang dan 1/2 lobak merah, dan menambah kacang hijau, zucchini, dan kembang kol. Untuk memekatkan sos, saya menggunakan arrowroot sedikit daripada tepung. Ia hanya hebat!

Satu lagi kegemaran besar saya adalah kek ketam. Apabila saya tinggal di Delaware, saya tinggal betul-betul di pantai dengan rawa di belakang saya. Saya akan pergi ke kandang tertuduh atas rawa dan melambungkan periuk ketam saya semasa musim dan menariknya apabila saya tiba di rumah dari tempat kerja. Ia biasanya akan dimuatkan dengan ketam dan kek ketam menjadi obsesi.

Masalah ini, resipi kegemaran saya digunakan serbuk roti untuk memegang ketam bersama-sama. Jadi, apa yang saya gunakan bukan? Saya dikisar badam. Ya, betul, badam. Bukan sahaja mereka yang baik untuk anda, mereka benar-benar tidak berubah rasa dan saya juga mula lapisan kek ketam dengan badam makan sebelum saya memuat bakar atau goreng mereka. Yum!

Jika anda melakukan ini, satu resipi pada satu masa, serta menambah makanan yang lebih sihat untuk diet anda, anda boleh menemui, seperti yang saya lakukan, bahawa apabila penumbuhan yg terlalu cepat yis saya telah hilang dan saya boleh mula menambah makanan yeastie kembali kepada diet saya (perlahan-lahan , mengambil perhatian terhadap apa yang saya rasa selepas itu) saya menyedari bahawa saya suka cara baru saya makan dan yang lebih berat, makanan karbohidrat saya mempunyai sebelum tidak merayu kepada saya begitu banyak lagi.

Ia benar-benar mudah untuk dilakukan satu ini demi satu. Di laman web saya anda akan mendapati lebih resipi dan mini-tentu, "10 Rahsia untuk Hidup Yis Percuma" yang akan membantu anda menangani masalah ini. Semak pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar