Kamis, 12 November 2015

3 Cara semulajadi untuk Kemudahan Menopaus Berpeluh

3 Cara semulajadi untuk Kemudahan Menopaus Berpeluh

Menopaus berpeluh tidak adalah satu topik yang yang terkenal dengan gadis-gadis malam keluar. Namun ... Perlu BE! Sejak 80% daripada wanita yang berusia 35 peluh seperti linebacker £ 350 di kem musim panas berakhir, ia bernilai bercakap tentang. Hot flashes dan menopaus berpeluh sinonim; kedua-dua mereka seperti mempunyai lawatan akut ke neraka. Anda boleh merasakan peluh datang di atas. Its biasanya bermula dari bawah kulit muka dan mengembang ke luar untuk meliputi seluruh muka dan leher anda. Lebih buruk lagi, ia tidak terkawal. Anda duduk atau bercakap dengan rakan sekerja atau lebih teruk lagi bos dan baldi anda peluh mula mengalir turun di muka anda.

Selain daripada muka anda berasa seperti ia diselubungi dengan api terdapat beberapa ketidakselesaan lain yang menopaus berpeluh membawa bersamanya. Berikut adalah senarai dobi pendek; loya, perubahan mood, kehilangan libido, berpeluh malam, kekeringan faraj, pening, berat badan, kehilangan ingatan, dan kemurungan. Mujurlah, terdapat rawatan semula jadi untuk menopaus berpeluh yang benar-benar boleh melegakan gejala-gejala anda dan membantu anda menjalani kehidupan yang lebih normal. Saya akan berkongsi remedi dengan anda dan juga beberapa maklumat.

Kebanyakan orang tidak benar-benar memahami menopaus. Sebahagian daripada sebab itu adalah kerana miss-maklumat mengenai ini perubahan pertengahan umur. Jika anda tertanya-tanya jika anda mengalami menopaus atau hanya menekankan ... mempunyai salah satu daripada tanda-tanda di atas digabungkan dengan umur anda boleh bermakna putus haid. Walaupun perubatan moden tidak cukup tahu bagaimana untuk menyembuhkannya, melalui penyelidikan, (jejak dan kesilapan) di bawah adalah beberapa cadangan yang terbaik.

Diet anda: Perhatikan apa yang anda makan. Anda harus mengelak daripada kafein, soda, makanan ringan dan gula-gula. Mengurangkan jumlah daging babi secara komersial dibangkitkan, ayam, dan daging lembu yang anda makan kerana mereka boleh mengandungi jumlah yang tinggi lemak tepu dan mengurangkan keupayaan badan untuk memetabolismekan estrogen.

Cohosh Hitam: Ini adalah herba yang sangat popular digunakan secara meluas yang yang diambil untuk merawat gejala-gejala menopaus. Its terbukti untuk mencapai keputusan yang positif melegakan berpeluh malam, kekeringan faraj, kemurungan dan serangan kebimbangan.

Soya: pengeluaran Estrogen yang kurang semasa menopaus. Sekumpulan sebatian kimia yang terdapat dalam kacang soya adalah sama dengan estrogen yang dihasilkan di dalam badan. Sebatian-sebatian ini dipanggil fitoestrogen dan makan makanan yang kaya dengan sebatian ini membantu mengurangkan pengeluaran estrogen yang rendah dalam badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar