Minggu, 15 November 2015

Sejuk biasa, Grippe Dan Bronkitis - Pemulihan Semulajadi Untuk Merawat Mereka (Bahagian 1)

Sejuk biasa, Grippe Dan Bronkitis - Pemulihan Semulajadi Untuk Merawat Mereka (Bahagian 1)

Tawaran artikel dengan ubat-ubat herba yang berkesan untuk merawat selsema, penyakit Influenza dan bronkitis. Di samping itu, ubat-ubatan ini boleh digunakan untuk berurusan dengan batuk.

Campurkan kuantiti yang sama daun kaki kuda dan bunga, buah-buahan anise dan akar marsh-Mallow. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan 2 gelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 20 minit dan tuang ia. Minum setengah gelas merebus panas 3 kali sehari selepas makan.
Campurkan kuantiti yang sama daun pudina dan bunga tua. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan setengah liter air mendidih dan biarkan ia minuman selama satu jam. Selepas itu, tuang merebus dan minum dalam masa sehari. Anda perlu minum berwarna hangat.
Campurkan kuantiti yang sama puncak Cowslip dan akar, kuda menyembuhkan akar, puncak salvia, tunas pain, daun pudina, bunga calendula, daun pisang yang lebih besar, akar liquorice dan mengakibatkan lubang St John's-Wort puncak. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih dan terus mendidih berwarna selama 15 minit dalam air mandi. Biarkan ia minuman selama 45 minit dan tuang. Minum satu pertiga daripada segelas merebus 3-5 kali sehari selepas makan.
Campurkan puncak wormwood (2 bahagian), buah-buahan anise (2 bahagian), kulit pokok willow putih (3 bahagian), bunga Linden (3 bahagian) dan daun bogbean (3 bahagian). Tanamkan satu sudu campuran herba dengan setengah liter air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama satu jam. Selepas itu, tuang dan minum 1-3 gelas merebus dalam masa sehari.
Campurkan kuantiti yang sama puncak motherwort dan akar chicory. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama 20 minit. Tuang dan minum setengah gelas merebus 3 kali sehari.
Campurkan kuantiti yang sama bunga chamomile, bunga tua, bunga Linden dan daun pudina. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih dan biarkan minuman berwarna selama 30-40 minit. Tuang dan minum 2-3 gelas merebus panas setiap hari.
Campuran akar liquorice (2 bahagian) dan bunga Linden (3 bahagian). Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih dan terus mendidih berwarna selama 15 minit dalam air mandi. Biarkan ia minuman selama 45 minit dan minum 2-3 gelas merebus panas dalam masa sehari. Ubat yang mempunyai tindakan perspiratory dan boleh digunakan untuk merawat keradangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar