Minggu, 15 November 2015

Cara Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh

Cara Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh

Belajar bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak berlebihan adalah agak mudah apabila anda tahu apa yang menyebabkan ia, jadi jika anda mahu untuk menghentikan membimbangkan kira-kira tompok peluh di bawah lengan anda kemudian membaca. Saya mengalami keadaan ini semua sepanjang tahun remaja saya dan tahun-tahun remaja. Namun melalui penyelidikan sengit Saya digambarkan bagaimana untuk berhenti berpeluh berlebihan, jadi membaca untuk membiarkan saya membantu anda!

Istilah perubatan bagi berpeluh ketiak adalah axillary hiperhidrosis, dan ia memberi kesan kepada kira-kira 1% daripada penduduk dunia. Saya tahu bagaimana mengecewakan dan memalukan keadaan ini, dengan tompok peluh pernah hadir dan bau badan berbau, tetapi berita baik ialah jika anda tahu apa yang anda lakukan, maka anda boleh menyembuhkannya agak cepat.

Sekarang sebelum saya menyebut bagaimana saya belajar bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak berlebihan saya mahu bercakap dengan anda tentang pelbagai prosedur perubatan yang boleh anda berjanji untuk menghentikan keadaan kulit ini. Botox adalah salah satu kaedah yang paling popular untuk menangani axillary hyperhydrosis, dan telah terbukti untuk bekerja dengan baik untuk berhenti berpeluh di kawasan yang terjejas, namun saya tidak akan menggunakan ini secara peribadi.

Pertama sekali, ini adalah prosedur yang sangat mahal, melainkan anda mempunyai poket sangat dalam anda tidak akan dapat mampu. Kedua anda akan perlu kembali untuk top-up setiap beberapa bulan, jadi itu belum lebih banyak wang anda perlu membayar untuk menjaga peluh jauh! Bukan sahaja ini, tetapi dalam kebanyakan kes, peluh yang telah datang melalui ketiak anda dan bukannya pergi ke kawasan-kawasan lain badan anda, jadi rawatan ini tidak benar-benar membunuh isu itu.

Apabila saya mendapat tahu bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak berlebihan saya mahu satu kaedah yang tidak wajar tetapi akan menangani punca kepada masalah ini. Saya tidak mahu mempunyai Botox di lengan saya, dan saya hanya mahu menjadi seperti orang lain, yang mungkin apa yang anda fikirkan pada masa ini. Walaupun saya telah menyelidik bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak berlebihan saya mendapati beberapa maklumat benar-benar mengejutkan.

The berpeluh di tangan anda biasanya disebabkan oleh bakteria, dan bakteria ini biasanya disebabkan oleh deodoran dan sabun yang anda gunakan setiap hari! Anda lihat, setiap kali saya digunakan untuk berpeluh, saya hanya akan pergi ke bilik air dan memohon semburan beberapa deodoran, tetapi ini sebenarnya membuat perkara lebih teruk. Dalam usaha untuk menghentikan peluh yang saya digunakan benar-benar asli, kaedah ini unik menggunakan beberapa produk saya beli ke bawah pasar raya tempatan saya dan ia bekerja dengan baik.

Oleh itu salah satu cara untuk berhenti berpeluh adalah untuk memohon baking soda ke tangan anda selepas mencuci, kerana ini membantu untuk mengeringkan peluh yang berlebihan. Hanya merebut beberapa baking soda dari pasar raya tempatan anda, memohon kepada ketiak anda selepas mencuci kawasan tersebut dan pastikan anda tidak keterlaluan. Ini adalah salah satu tips semula jadi yang besar tetapi terdapat banyak lagi untuk anda untuk belajar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar