Kamis, 12 November 2015

Pemulihan Rumah untuk Jangkitan Sinus

Pemulihan Rumah untuk Jangkitan Sinus

Petang jumaat saya mula perasan kisah memberitahu tanda-tanda jangkitan sinus. Saya tidak pernah mempunyai satu sebelum ini, tetapi tanda-tanda yang jelas. Ia bermula dengan sakit rahang, kemudian sinus kiri rongga hidung saya mula berasa sakit apabila disentuh, maka mata kiri saya mula sakit. Masukkan sedikit lendir likat kuning dan whammo, anda telah mendapat diri jangkitan sinus.

Saya tidak menggunakan antibiotik, melainkan jika ia benar-benar perlu, dan ia tidak benar-benar perlu dalam lebih sepuluh tahun. Saya mula menyelidik pagi sabtu apa yang saya boleh lakukan untuk mengetuk jangkitan sinus keluar. Pada masa ini saya berada di jumlah yang baik daripada sakit, sebelah kiri seluruh muka saya berdenyut-denyut, dan saya telah berjalan demam yang baik.

Saya sudah tahu bahawa minyak cengkih adalah antibiotik herba hebat yang juga selamat untuk ibu mengandung dan menyusu. Saya bercampur tiga titis dalam satu sudu minyak zaitun dan diurut ke bahagian kiri muka saya.

Dalam penyelidikan, saya mendapati ubat di internet yang ramai orang telah meninggalkan ulasan untuk. Apple Cider Vinegar. Saya sudah tahu bahawa epal sider cuka organik yang mengandungi "ibu" adalah penyembuh yang besar. Saya telah menggunakan untuk perkara-perkara seperti melambung kerongkong dan ketuat dengan kejayaan yang hebat, tetapi tidak pernah mendengar penggunaan jangkitan sinus.

Anda campuran 2 sudu besar cuka epal cider dengan 8 oz. air dan minum ke bawah. Rasanya yang kurang daripada menyenangkan, tetapi ia berfungsi! Dalam masa 1 jam minum air ACV yang warna mukus telah pergi ke putih (masih tidak ideal tetapi lebih baik). Saya minum campuran empat kali sepanjang hari. Menjelang tengah hari mukus saya adalah jelas (sempurna). Oleh tidur sakit di sinus saya telah sangat berkurangan, dan hanya tender sedikit apabila disentuh.

Mencari ubat semulajadi yang berfungsi begitu cepat sentiasa harta karun. Saya pergi dari mempunyai jangkitan sinus ditiup penuh kepada kira-kira 90% lebih baik dalam masa kurang daripada dua belas jam. Saya masih mengambil campuran ACV sehingga saya benar-benar lebih baik, dua gelas sehari.

Oleh kerana saya telah membaca beberapa akaun berbeza menggunakan epal cider cuka untuk jangkitan sinus. Ia seolah-olah bahawa selepas anda telah menggunakan ubat sekali, ia mungkin mengambil masa lebih epal sider cuka untuk mendapatkan keputusan yang sama jika anda mendapat jangkitan lain kemudian.

Alat-alat lain yang baik untuk jangkitan sinus adalah periuk neti. Anda boleh mencuci keluar rongga sinus anda dengan penyelesaian air suam atau air garam suam. Satu lagi mencuci alternatif adalah untuk tambah setitik minyak cengkih tersebut di atas.

Beberapa alat yang paling penting dalam menyembuhkan sebarang jenis jangkitan walaupun banyak rehat, air bersih, dan makanan berkhasiat keseluruhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar