Kamis, 12 November 2015

Astral Projection - Teknik Mudah Bahawa Anda Boleh Cuba

Astral Projection - Teknik Mudah Bahawa Anda Boleh Cuba

Unjuran astral adalah satu konsep yang sangat menarik. Terdapat beberapa cara di mana ini boleh dicapai tetapi antara salah satu kaedah yang paling berkesan dan paling mudah adalah Teknik Monroe. Dalam proses ini, entiti astral anda telah dipisahkan dari badan fizikal anda semasa anda berada di bawah lumpuh tidur. Ini adalah peringkat apabila fikiran anda masih lagi dalam kawalan dan berjaga-jaga. Unjuran adalah satu topik yang terus menarik cukup banyak kritikan dan faedah. Walaupun terdapat banyak rasa ingin tahu di kalangan rakyat, takut adalah satu perkara yang kebanyakan orang berhenti daripada cuba sendiri. Bahaya kepada tubuh badan dan juga kematian semasa tayangan itu adalah sebab-sebab utama mengapa orang takut. Walau bagaimanapun, menurut satu kajian yang telah dijalankan, 2000 orang cuba unjuran dan tiada seorang pun daripada mereka telah dicederakan dalam apa jua cara.

Langkah-langkah Monroe

Unjuran astral boleh dicapai dengan mudah dengan langkah yang Monroe. Langkah-langkah yang perlu diikuti dengan sempurna supaya keputusan yang baik. Anda perlu mempunyai badan yang stabil dan tenang apabila anda memulakan. Badan fizikal anda perlu disimpan dalam keadaan benar-benar santai semasa langkah pertama. Bernafas dalam dan kelonggaran otot secara beransur-ansur dan progresif adalah beberapa cara di mana badan dan minda boleh santai-merta. Langkah seterusnya akan memasuki negeri hypnagogic. Minda akan terjaga manakala badan itu akan diadakan dalam keadaan tidur nyenyak di peringkat ini, yang juga dikenali sebagai kelumpuhan tidur. Salah satu cara terbaik untuk melakukan ini adalah untuk memegang lengan semasa anda berehat lengan atas pada permukaan. Lengan itu akan terus jatuh setiap sekarang dan mereka yang anda hanyut perlahan-lahan untuk tidur tetapi fikiran anda akan tetap terjaga dan ia akan membantu anda berhubung dengan lebih cepat ke dunia astral.

Langkah seterusnya

Langkah seterusnya untuk unjuran astral adalah untuk benar-benar jelas fikiran anda dan ini agak peringkat sukar. Terdapat beberapa syarat yang perlu diikuti untuk mendapatkan jiwa astral anda bersedia. Corak cahaya semasa tidur anda akan menunjukkan apabila anda memasuki Keadaan B. kesedaran dari badan itu akan hilang dan pada masa ini, badan itu akan telah memasukkan Keadaan C dan ini akan menjadi cara untuk Keadaan D, yang merupakan negeri yang tepat untuk astral anda menjadi untuk meninggalkan badan fizikal anda. Anda kemudiannya akan menjadi negeri getaran di mana anda mungkin mengalami sensasi kesemutan dan gelombang getaran akan ditolak ke sana ke mari sehingga makhluk anda akan menanggalkan daripada badan anda.

Langkah terakhir

Pada mulanya, makhluk itu akan dihapuskan secara berperingkat dari badan fizikal dan terdapat dua cara di mana ini boleh dilakukan. Lift Up and Roll Out adalah dua cara. Dalam Lif Up, makhluk astral akan dibawa keluar dengan meluncur dan gerakan terapung di atas badan fizikal. Dalam teknik kedua, yang sama akan dilakukan dari sebelah dan tidak dari atas.

Ini semua ada tahu tentang mengunjurkan makhluk astral anda. Langkah-langkah yang mudah dan anda akan dapat mencapai unjuran astral dengan cara yang mudah dan mudah dengan teknik ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar