Kamis, 12 November 2015

Astral Projection - Semua yang Anda Perlu Tahu

Astral Projection - Semua yang Anda Perlu Tahu

Unjuran astral adalah satu konsep yang telah menawan perhatian beribu-ribu orang. Orang sering tertanya-tanya apa yang ia akan menjadi seperti untuk berada di luar tubuh dan melihat dunia dari sudut yang berbeza. Panduan ini di sini akan memberikan anda beberapa maklumat yang besar kepada apa yang benar-benar berlaku apabila anda telah berjaya keluar dari badan.

Bagaimana ia semua bermula?

Mereka yang masih baru dalam unjuran astral akan tahu bahawa mereka akan berada dalam kejutan mutlak apabila ia benar-benar berlaku. Anda akan benar-benar terkejut apabila anda melihat diri anda selain daripada badan anda sendiri. Kebanyakan orang akan tergesa-gesa kembali dan melompat di dalam tubuh fizikal pada percubaan pertama mereka. Walaupun pakar-pakar akan sentiasa mencadangkan bahawa anda bertenang, ia sebenarnya agak sukar untuk berbuat demikian. Masa apabila anda hanya kira-kira untuk memisahkan dari badan dan projek anda, anda akan bergetar dan mungkin mendengar beberapa bunyi pelik seperti desiran, retak, Kenalan, sibuk dan suara. Ada di antaranya yang mendengar bunyi-bunyi seperti jeritan dan berteriak yang boleh menjadi tidak menyenangkan. Namun, anda perlu mengabaikan mereka kerana ini adalah tanda-tanda biasa sahaja dan jika anda mendapat takut, anda tidak akan dapat mencapai apa yang anda mahu.

Pengalaman sekali anda projek daripada badan

Sebaik sahaja anda berjaya dalam unjuran astral dan berada di luar badan anda, cuba untuk beralih daripada diri fizikal anda. Ini hanya kerana badan akan menjadi seperti magnet dan ia akan cuba untuk menarik anda kembali kepadanya. Anda juga boleh mengalami sesuatu yang dikenali sebagai buta astral dengan tinggal terlalu dekat dengan badan anda. Anda boleh mendengar bunyi seperti muzik atau radio. Ini akan menjadi masa untuk anda untuk merasa rasa ingin tahu tentang pesawat kewujudan dan belajar tentang perkara-perkara yang anda boleh pergi ke.

Pelbagai pesawat

Terdapat beberapa pesawat yang boleh diterokai dengan unjuran astral. Tahap kewujudan yang paling tinggi ialah Buddhic Plane dan kata-kata tidak boleh benar-benar menerangkan. Ini adalah terlalu tinggi bagi kebanyakan orang untuk mencapai. Malah Plane mental adalah lebih tinggi bagi kebanyakan orang tetapi ia membolehkan aliran berterusan pelbagai pemikiran kreatif. Syurga atau yang lebih tinggi Astral Plane juga merupakan pesawat yang paling projektor tidak boleh mencapai. Agak seperti bumi Tengah Astral di mana terdapat cukup banyak pusat-pusat dan universiti untuk pembelajaran dan ia adalah tempat yang baik untuk memaafkan, mendamaikan dan belajar. Anda akan dapat melakukan perjalanan dengan mudah dalam pesawat ini dan mempelajari pelajaran yang tidak ternilai. Lebih dekat lagi ialah Astral yang lebih rendah di mana makhluk-makhluk mati yang melekat pada harta benda duniawi wujud. Di dunia di mana kita hidup dalam Plane Fizikal.

Ia adalah satu pengalaman yang unik dapat mengangkat diri di luar badan anda dan mengalami dunia yang tidak diketahui kepada kami. Terdapat cukup banyak pakar-pakar yang boleh membantu dan banyak panduan yang boleh belajar. Ia adalah penting untuk memberi perhatian kepada panduan ini dan belajar sebanyak mungkin sebelum anda cuba unjuran astral.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar