Minggu, 15 November 2015

Cara Berhenti Berpeluh berlebihan

Cara Berhenti Berpeluh berlebihan

Untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan peluh berlebihan yang anda perlu bersenjata dengan nasihat yang terbaik, jadi teruskan membaca untuk mengetahui bagaimana anda boleh memerangi keadaan kulit ini memalukan. Semua orang berpeluh, kerana ia adalah satu fungsi badan normal, namun tidak peluh sebanyak berlebihan walaupun mereka tidak merasa panas.

Jadi, untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan peluh berlebihan anda perlu untuk mengetahui apa yang menyebabkan keadaan ini di tempat pertama, bukan? Well, sebenarnya, tiada siapa yang benar-benar tahu bagaimana ini adalah disebabkan, tetapi mereka tidak apa yang menyebabkan ia, dan itu adalah kerana terlalu rembesan peluh yang dihasilkan oleh kelenjar peluh.

Terdapat banyak rawatan anda boleh kita menghilangkan masalah berpeluh anda, misalnya suntikan Botox. Dalam usaha untuk ini untuk bekerja, anda perlu disuntik dengan Botox ke dalam kawasan yang terjejas, dan kemudian kembali untuk top-up setiap beberapa bulan. Walaupun rawatan ini telah berjaya untuk pelbagai pesakit, ia juga mempunyai banyak kelemahan.

Salah satu kelemahan untuk menggunakan Botox adalah kos. Ia sangat mahal dan sering kos ribuan dolar. Walau bagaimanapun yang bukan satu-satunya masalah dengan kaedah ini, kerana rawatan ini tidak menghalang badan anda menghasilkan peluh berlebihan, ia hanya berhenti dari keluar dari kawasan tertentu badan anda. Ini sering menyebabkan peluh berlebihan yang tersebar di kawasan-kawasan lain, berkesan bergerak masalah anda!

Saya yakin bahawa apabila anda belajar bagaimana untuk menghentikan peluh berlebihan anda benar-benar mahu berurusan dengan masalah ini, dan bukan hanya bergerak ke kawasan yang berlainan di badan. Saya tahu saya lakukan, dan saya pasti tidak mempunyai wang untuk membayar pembedahan, jadi saya terpaksa mencari yang lain, kaedah semula jadi untuk membuangnya.

Saya mula cuba untuk bercakap dengan orang-orang yang berada dalam kedudukan yang sama dengan saya, bagaimanapun ini adalah sukar untuk dilakukan kerana begitu sedikit orang sebenarnya mengalami isu ini. Apabila saya mendapati begitu juga pesakit mereka memberi saya beberapa petua yang saya boleh gunakan untuk mengurangkan tahap berpeluh.

Sebagai contoh, salah satu daripada orang-orang ini mengesyorkan saya memotong kafein daripada diet saya, kerana kafein membuat anda berpeluh lebih. Saya juga diberitahu untuk menggosok serbuk khas ke dalam tangan saya, tetapi saya diberitahu bahawa hanya bekerja untuk beberapa minit dan kemudian peluh saya akan kembali.

Saya tidak hanya mahu perbaikan jangka pendek; Saya mahu belajar bagaimana untuk menghentikan peluh berlebihan sepenuhnya. Well, saya gembira untuk mengatakan bahawa sejak dua tahun yang lalu, saya telah berjaya mendapat isu saya betul-betul di bawah kawalan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar