Kamis, 12 November 2015

6 Tips untuk Bantuan Lessen Candida Die Off Gejala

6 Tips untuk Bantuan Lessen Candida Die Off Gejala

Selepas anda memulakan pelan diet percuma yis anda, anda mungkin akan mengalami candida mati gejala, yang akan berbeza mengikut saiz penumbuhan yg terlalu cepat yis anda. Kadang-kadang mati hanya akan berlangsung beberapa hari, kadang-kadang lebih lama, dan apa yang dimaksudkan adalah bahawa detoksifikasi badan anda berfungsi. Itu satu perkara yang baik.

Ingat, anda sedang kelaparan ragi gula mereka suka makan dan mereka akan mula mati. Apabila banyak yis mati pada masa yang sama, tindak balas imun menetapkan dalam. Tanda-tanda anda cuba untuk menghilangkan boleh menjadi lebih sengit dan ia lebih mungkin anda mungkin mengalami gejala baru.

Berikut adalah senarai beberapa candida biasa die off gejala:

Ringan kepala
Sakit kepala
Pemikiran tidak jelas
Kemurungan
Keletihan
Emosi lebih-reaksi
Kembung perut
Kembung
Cirit-birit
Sakit sendi dan otot
Sembelit
Sebuah badan achy
Sakit tekak
Berpeluh atau seram sejuk
Loya
Masalah Kulit
Hanya bersabar dan ingat bahawa ini hanya sementara. Seperti mana-mana program detox, badan anda untuk mengepam keluar toksin. Ia akan berlaku.

Berikut adalah beberapa tips untuk membantu anda melalui peringkat ini lebih mudah:

1. Minum banyak air yang anda boleh, tukar kepada air terion alkali. Dalam apa jua keadaan, anda perlu minum setengah berat badan anda dalam auns air setiap hari, jika tidak lebih. Jadi, jika anda mempunyai berat 100 pound, anda perlu minum 50 auns air setiap hari. Ini membantu mengepam toksin daripada badan anda.

2. rendam A baik di dalam tab mandi dengan secawan Epsom Garam dan berkualiti tinggi Celtic Sea Salt akan melakukan keajaiban untuk detoksifikasi anda. Membuat air panas seperti yang anda boleh dan rendam selama kira-kira 20 minit. Ini akan pergi jauh untuk membantu menarik keluar toksin dalam badan anda. (Wanita hamil tidak boleh melakukan ini).

3. Latihan. Ia baik untuk anda walaupun anda tidak mengalami masalah kesihatan, tetapi apabila anda cuba untuk detox sistem anda daripada penumbuhan yg terlalu cepat yis, senaman adalah salah satu perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan. Bagi satu perkara, ia membuatkan anda berpeluh, yang menghapuskan banyak toksin melalui kulit anda. Dan ia memberi anda lebih banyak tenaga dan membuat fikiran anda lebih jelas supaya anda bermotivasi untuk meneruskan perjuangan.

4. Salah satu perkara yang paling penting untuk dilakukan adalah untuk tinggal di diet anda untuk candida. Jika anda makan makanan yang tinggi gula atau karbohidrat anda hanya akan memberi makan candida albicans sebagai anda cuba untuk membunuh mereka. Ini akan menjadikan mati anda daripada gejala-gejala buruk dan mereka akan bertahan lebih lama.

5. Ia adalah sangat penting untuk berehat apabila mengalami candida mati gejala. Dapatkan jumlah yang cukup tidur setiap malam dan cuba untuk menjaga kehidupan anda sebagai tekanan percuma yang mungkin.

6. Anda perlu menjaga pergerakan usus anda biasa. Jika anda sembelit, minum segelas besar air suam sebaik sahaja anda bangun dan sebelum anda tidur pada waktu malam. Jika anda masih mempunyai masalah, mengambil satu sudu Extra Virgin Olive Oil beberapa kali sehari, semasa perut kosong.

Langkah-langkah ini akan membantu mengurangkan mati anda daripada gejala dan membawa anda ke jalan raya untuk kesihatan dan daya hidup dalam masa yang singkat semua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar