Minggu, 15 November 2015

Jenis-jenis Penapis Air Rumah

Jenis-jenis Penapis Air Rumah

Pitchers

--------------

Penapis air periuk kera adalah salah satu yang paling murah, cara yang paling mudah untuk memulakan air paip penapisan di rumah anda. Proses penapisan kompleks diketepikan, ini penapis air adalah sesuai untuk memulakan dengan kerana mereka mudah untuk digunakan dan menyediakan minum hak air di tempat kejadian. Sebaik sahaja anda cuba air paip ditapis dari pelbagai periuk kera penapis dan melakukan bahagian yang menyebelah perbandingan Vs. paip biasa paip ditapis, anda serta-merta akan notis perbezaan dalam kualiti, dan akan ketagih untuk hidup.

Ini adalah sangat murah dan melakukan kerja dengan baik. Penapis ini periuk kera digunakan oleh sama ada air mencurah ke dalam bahagian atas, atau, kadang-kadang mereka juga boleh disambungkan terus ke paip anda untuk lebih cepat mengisi dan penapisan. Pelbagai yang pasti pilihan kerana kemudahan dan kelajuan.

Sistem Countertop Penapis

----------------------------------------

Countertop sistem penapisan air yang dibina untuk standard kualiti dan boleh menapis beribu-ribu gelen air minuman. Cara fungsi ini adalah dengan menggunakan tekanan air untuk memaksa air ke dalam penapis, yang seterusnya menapis sedimen, tambah bahan kimia dan toksin lain. Ini adalah sangat baik untuk menapis sedimen yang tidak diingini seperti plumbum dan merkuri, dan juga menghapuskan rasa buruk dan bau daripada air paip biasa.

Di Bawah Sistem Penapisan Air tenggelam

-------------------------------------------------- ------------

Ini jenis penapisan air boleh menjadi kompleks lebih sedikit dalam pemasangan dan mungkin akan mengambil masa lebih lama kerana kerja yang terlibat, tetapi ia adalah 100% berbaloi jika anda serius untuk menapis air di rumah anda. Seperti sistem penapisan yang lain disebutkan, ini juga akan menapis sehingga 99% daripada bahan-bahan kimia dan bahan-bahan yang kita tidak mahu dalam air kita. Belum lagi walaupun, kerana sistem ini adalah kompleks lebih sedikit dalam penapisan mereka, air yang berpotensi untuk ditapis keluar lebih daripada countertop dan penapisan periuk kera lain jenis.

Di bawah sistem penapisan sink biasanya menapis air di dua tempat yang berasingan: pintu masuk air, dan tempat penggunaan air. Dalam bahasa Inggeris, ini bermakna air akan melalui proses penapisan dua: sekali pergi ke bawah sistem sink, dan kemudian sekali lagi apabila air dituang ke dalam apa-apa jenis bekas atau botol untuk penggunaan.

Anda tidak boleh pergi salah dengan di bawah sistem penapisan air tenggelam jika anda serius untuk memerangkap air anda yang tidak perlu

bahan tambahan.

Sistem Penapisan Air House Seluruh

-------------------------------------------------- ---------

Selamat datang ke alat-alat penapisan air besar masa. Ini adalah satu langkah ke atas dari bawah sistem penapisan air tenggelam dari segi kemudahan, kualiti, dan kemudahan penggunaan. Bernilai setiap sen!

Seluruh rumah air sistem penapisan menggunakan hanya kualiti tertinggi, tugas berat perumahan penapis dengan salur masuk diameter besar dan kedai-kedai untuk untuk dinamik aliran yang lebih baik. Bahan-bahan yang dihasilkan menggunakan bahan-bahan yang diluluskan oleh NSF untuk minum air yang selamat. Seluruh sistem penapis rumah juga biasanya datang dengan injap pelega tekanan, pelekap kurungan, mempunyai pemasangan agak mudah, dan pasti akan mendapatkan anda pulangan paling besar untuk pelaburan anda.

Kadang-kadang menyewa profesional untuk memasang sistem keseluruhan rumah boleh menjadi sesuatu untuk anda melihat ke dalam jika anda tidak biasa dengan alat-alat tukang asas dan kaedah, tetapi benar-benar, selagi anda mengikuti arahan yang anda terima dengan sistem penapisan rumah anda, anda perlu A-OK. Juga, penyelenggaraan hanya menggantikan penapis dari semasa ke semasa. Biasanya anda sedang diberi kunci khas untuk mengambil penapis keluar dan meletakkan yang baru di, dan ini adalah benar-benar kerja 2 minit atau lebih. Ia tidak lebih rumit daripada menukar penapis dalam penapis periuk kera!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar