Kamis, 12 November 2015

Cara Berhenti Tangan Berpeluh - Adakah Terdapat Really Penyembuhan Asli?

Cara Berhenti Tangan Berpeluh - Adakah Terdapat Really Penyembuhan Asli?

Jika anda cuba untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan tangan berpeluh maka anda akan mendapati artikel ini sangat berkesan kerana saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana saya berjaya menghilangkan hiperhidrosis palmer saya, benar-benar secara semula jadi, jadi jangan ketinggalan maklumat ini!

Belajar bagaimana untuk berhenti berpeluh tangan telah membuat apa-apa kesan positif kepada harga diri saya, kerana kini saya yakin bahawa setiap kali saya keluar di khalayak ramai dan saya membuat hubungan dengan orang yang saya tidak perlu takut tentang berjabat tangan mereka. Saya kini boleh memegang tangan dengan orang terlalu tanpa perlu datang dengan beberapa jenis alasan!

Kaedah yang paling berkesan pada masa ini untuk mengubati berpeluh tangan berlebihan dipanggil iontophoresis. Ini melibatkan meletakkan tangan anda dalam mandi kecil air, dan lulus arus elektrik kecil di dalam air yang membantu untuk kebas kelenjar peluh. Ini terbukti sangat berkesan dalam kes-kes tertentu, tetapi malangnya sangat mahal untuk menjalankan, jadi jika anda tidak mendapat poket, seperti saya, maka anda perlu mencari kaedah lain.

Saya pergi untuk membincangkan masalah peluh saya dengan doktor saya, bagaimanapun dia tidak benar-benar membantu saya yang terlalu banyak. Pertama sekali, dia menganggap bahawa masalah saya tidak begitu serius dan sebagainya tidak memberikan nasihat berharga banyak, dan bukannya memberikan saya beberapa serbuk gosokkan pada tangan saya. Serbuk ini berjalan dengan baik untuk beberapa minit tetapi selepas kira-kira sepuluh minit tangan saya tidak berpeluh lagi.

Jadi, sebagai lontaran terakhir dadu, saya cuba untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan tangan berpeluh secara semulajadi. Selepas melakukan sedikit penyelidikan, kaedah ini merayu kepada saya lebih banyak daripada mana-mana prosedur pembedahan yang dapat. Ini kerana kaedah semula jadi sebenarnya merawat punca masalah, dan bukannya rawatan perubatan lain yang hanya menghalang kelenjar peluh.

Saya mendapati beberapa tips yang hebat untuk berhenti berpeluh secara semula jadi, dan saya ingin menunjukkan kepada anda sekarang. Pertama sekali, adakah anda tahu bahawa kafein merangsang sistem imun anda untuk menghasilkan peluh lebih? Betul, supaya memotong minuman kafein yang tinggi seperti teh, kopi dan minuman ringan untuk seketika untuk melihat jika keadaan anda bertambah baik.

Diet adalah faktor utama yang menyumbang berpeluh masalah, jadi apa-apa yang pedas anda tidak perlu mengambil sama ada kerana ini boleh membuat anda berpeluh lebih. Juga, cuba memohon sejumlah kecil baking soda ke tangan anda kerana ini boleh membantu menyerap peluh berlebihan.

Sekarang jika anda benar-benar mahu belajar bagaimana untuk menghentikan tangan berpeluh maka anda perlu untuk mendengar sehingga. Walaupun penyelidikan saya terjumpa kaedah ini benar-benar menggerunkan bahawa anda hanya perlu tahu jika anda ingin berhenti berpeluh secara semulajadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar