Kamis, 12 November 2015

Apa yang perlu Adakah Apabila Terasa batu karang

Apa yang perlu Adakah Apabila Terasa batu karang

Suatu hari, semasa pemeriksaan kesihatan tahunan anda, hasil ultrasound anda menunjukkan anda mempunyai batu karang. Doktor anda "Jangan bimbang kerana ada hanya 1 atau 2 batu karang kecil". Oleh itu, anda teruskan dengan gaya hidup biasa anda. Seperti tahun-tahun berlalu, batu karang anda perlahan-lahan dan berterusan terus membiak. Mereka masih terbilangkan dan jadi doktor anda sekali lagi memberitahu anda "Tiada apa yang perlu dibimbangkan kerana mereka tidak menyebabkan anda sakit." Jadi sekali lagi anda terus leka dan melakukan apa-apa yang berbeza dengan kehidupan anda dan gaya hidup anda.

Lebih tahun berlalu lagi. Kemudian datang kebangkitan biadap. Batu karang anda kini telah menjadi uncountable kerana ada terlalu banyak daripada mereka. Anda juga mula melihat polip batu hempedu beberapa terlalu. Anda kini mula bimbang dan rasa kebimbangan mengenai keadaan pundi hempedu anda. Anda ingin memulakan mengambil tindakan. Anda mahu melakukan sesuatu mengenainya. Malah apa yang anda benar-benar mahu adalah untuk mereka hilang dari badan anda.

Oleh itu, anda mendapatkan pandangan doktor dan memberitahu doktor yang anda mahu lakukan secara serius sesuatu tentang batu karang anda. Doktor lagi memberitahu anda bahawa batu karang anda tidak menyebabkan sebarang kesakitan anda jadi mengapa anda ingin mendapatkan masalah dengan pembedahan membuang pundi hempedu anda kerana selalu ada risiko dengan mana-mana pembedahan sama ada kecil atau besar dan bahawa ia masih belum terlambat untuk mengeluarkannya hanya apabila anda mula merasa sakit.

Tidak yakin, anda mendapatkan pendapat kedua. Doktor kedua menggalakkan pembedahan pundi hempedu anda memetik potensi risiko batu karang perjalanan ke sistem saluran hempedu anda dan terperangkap di sana menyebabkan halangan dan jangkitan. Anda mendapatkan seorang doktor ketiga dan kemudian pendapat seorang doktor keempat. Pada akhirnya, 50% adalah untuk pembedahan dan 50% terhadapnya. Anda kembali kepada salah satu persegi, dalam dilema yang sama dan masih tidak tahu apa yang terbaik untuk diri sendiri

Ini adalah keadaan yang amat nyata dan biasa yang dihadapi oleh ramai orang. Hari ini, lebih daripada 20 juta orang Amerika mempunyai batu karang dan 1 juta kes baru didiagnosis setiap tahun. Apabila anda berada dalam keadaan ini, mengapa tidak mengambil cara semula jadi pertama. Mencuba semua rawatan rumah penyembuhan semula jadi atau jus resipi yang disediakan terlebih dahulu. Semua ini cara perubatan semula jadi adalah dari makanan Alam Semula Jadi dengan hampir sifar risiko. Jadi apa yang ada untuk kehilangan? Jika pada akhirnya anda telah mencuba setiap ubat semulajadi tunggal anda dapat melihat dan mereka masih tidak dapat membantu anda mengusir batu karang anda, anda boleh membuat keputusan sama ada anda benar-benar mahu pergi untuk pembedahan.

Terdapat banyak kes sebenar rakyat yang telah mencuba secara semulajadi pembilasan keluar batu karang mereka dan ramai yang telah berjaya. Terdapat pelbagai jenis ubat-ubatan rumah semula jadi. Ubat-ubatan yang berbeza yang terbaik untuk orang yang berbeza. Yang paling popular dan berkesan ubat penyembuhan semula jadi adalah jus resipi Dr Lai Chiu Nan dengan menggunakan jus epal, garam Epsom dan minyak zaitun. Cuba ini dahulu. Jika ini tidak bekerja untuk anda, mencuba lain ubat semula jadi. Semua ubat-ubatan penyembuhan semula jadi boleh didapati dalam Pemulihan Rumah untuk batu karang dan Jus Resipi untuk batu karang duduk di 1naturalhealing.com.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar